Khuul noorteblogija Mariel Pähkel Saaremaal GOSPA-s

Hei-hei! Mõtlesin natukene teiega meie kogemust ja käiku jagada ehk kes otsib pisikest ja mõnusat puhkuseveetmise võimalust, siis siit saategi natukene rohkem informatsiooni, kus me käisime ja mis me tegime! Toon iga kategooria suhtes välja meie kogemuse, arvamuse ning kõike, mis sealt leida võib. GOSPA pakkumised leiad SIIT.

ASUKOHT
Asub ta väga mõnusas ja vaikses kohas, Kuressaare linna ääreosas, kuid kesklinna on vaid mõni samm. Mõnus vaikne koht on pisikeseks puhkuseks lihtsalt ideaalne. Kõik vajalik on tegelikult käe-jala ulatuses ning puudust me millestki ei tundnud. Kui me seekord linnas väga ringi uudistada ei jõudnud, siis eelmisel korral käisime hommikujooksu tegemas ning läheduses oli päris palju vahvat, mida uudistada.

SPAAPAKETT
Paketti kuulus piiramatu saunade, jõusaali, WiFi kasutus. Saime omad hommikumantlid, rätikud ja palju muud. Ainukesed asjad, mida me veel soovinud oleks või ise maha unustasime, olid sussid/plätud, seega käsime trennitossudega toast spaasse, haha! Muidugi mõnus pisike jõusaal oli ka, kus me mitu korda trenni tegime. Valikud olid väga head! Meile kõigile meeldis, et spaa oli pisem, mõnusam ja kuidagi kodusem. Natukene vähem rahvast, kui tavalises spaas ja just see toobki hästi mõnusa tunde puhkusele juurde:) ning meie viibisime päris suures peretoas, neljandalt korruselt avanes ka muidugi väga mõnus vaade päikeseloojangule, tuba oli koos väikese rõduga.

TOITLUSTAMINE / VALIKUD
Muidugi kuulus paketti ka tasuta buffee-hommikusöök. Valik oli üllatavalt suur. Esimesel hommikul sain kõhu täis kaerahelbepudrust, teisel hommikul sõime muna ning tatrajahu-pannkooke! No need olid imehead:). Õhtuti on võimalus einestada ka sealsamas restoranis, kuid meie avastasime natukene linna ning külastasime ka seal olevaid kohvikuid ja söögikohti:). Sain teilt nii-nii palju soovitusi, et ei suutnud absoluutselt otsustada, kuhu läheme ja mis teeme. Aga avastamist oli palju, Kuressaare on Viljandist ikka päris kaugel, seega kokkuvõttes tundus kõik nii uus.

VABA AEG
Sellist puhkust planeerides tekib tihti küsimus, et aga mida siis teha, kui spaas, saunas või hotellitoas ei ole? Meie veetsime oma aja küll enamasti kas basseinides, mullivannis või saunas, kuid leidsime ka tee hotellist välja. Nagu ma varasemalt mainisin, siis asukoht on tõesti hea ehk on ka võimalus ilma liiklusvahendita uudistada. Käisime ühel hommikul jalutamas, avastasime natukene ümbrust ning linna. Kohvikuid ja söögikohti on seal tõesti palju. Esimesel õhtul sõime RETRO restoranis, mille valikuga pidime taaskord kõik rahule jääma. Hüppasime läbi ka teisest kohvikust, kust küll ainult kohvi kaasa võtsime, kuid menüü tundus vägagi ahvatlev. See oli Mosaiik:).
Käisime ka Sõrve säärel, mis on Saaremaa täitsa tipus. Tuul oli seal nii-nii suur, et autosse tagasi hüpates jalad lausa sulasid üles:D, aga väga ilus koht ning suvel oleks kindlasti võimalus sinna tagasi minna, rohkem uudistada ja isegi mõni puhkusepakett seal võtta!