Milline vaade!

Me puhkasime sel nädalal Jurmalas. Ma olen seal ühe korra varem käinud, ka ööbinud samas hotellis, kus seegi kord, aga see oli 11 aastat tagasi ja ega ma suurt midagi enam ei mäletanud. Pealegi hindasin ma hotelle siis hoopis teiste kriteeriumite järgi.
Ma ei tea, miks ma eeldasin, et Jurmala on väga väike linn, kus kõik käe-jala juures. Meie tütrega ööbisime Hotel Jurmala Spa´s, teised ööbisid ühes teises mereäärses hotellis, mille nimi mulle hetkel meelde ei tule. Kui siis õhtul otsustasime “keskpõrandat kokku saada” selgus, et vahemaa meie hotellide vahel nii suur, et ainus mõistlik liikumisviis oli taksoga. Kui ma siis taksojuhile mainisin, et issand, ma arvasin, et see on väike linnake paari tuhande inimesega, vaatas ta mind nagu juhmi ja ütles, et mitte nii väga, siin on umbes 50 000 elanikku.
Jurmala on tõeliselt armas linn. Jah, võib olla tõesti mõne teise linnaga, nt Ventspils, palju kommertslikum, kuid samas ma ei saa öelda, et mind see häiris. Pigem käis kesklinnas mõnus melu. Samal ajal kui me seal viibisime toimus ka muusikafestival ja terve suvi on veel kontsert kontserdi järel toimumas.
Hetkel tahaksin ma aga meie hotellist rääkida. Sest nüüd ma tean, et Jurmalas on hotellide valik ikka väga suur ja ma usun, et soovitus kulub ära. Hotel Jurmala Spa asub täpselt peatänava kõrval, kus käis täielik melu ja elu, aga seda ei pane tähelegi, sest teine pool ehk peasissepääs asub vaikses tupiktänavas, nii et meie Idaga läksime kesklinna avastama suure ringiga (no miks minna otse kui saab ka ringiga) ja minu üllatus oli suur kui peatänaval jalutades me lõpuks end jälle oma hotelli ees leidsime. Ideaalne asukoht kesklinnas, aga samas siiski paarisaja meetri kaugusel mererannast.

Fasade_Hotel_Jurmala_Spa (112).jpg
Foto peatänavapoolsest otsast

Meie Idaga ööbisime superior toas üheksandal korrusel. Meie toa absoluutseks suurimaks plussiks oli TÕELISELT suur voodi ja VAADE.
Suurte tähtedega VAADE! Vaate nautimiseks on hotelli 11.korrusel ka Seaside baar, kus ma soovitan kindlasti kõigil selle hotelli külastajatel minna üht kokteili ja päikeseloojangut nautima.
Lux_room (69)
SEASIDE (41).jpg
Hotellis asub ka korralik spaa, basseiniosa on kompaktne  – kahe basseini ja kahe mullivanniga, aga olemas on ka väga korralik saunakompleks. Mina ja Ida soovitame loomulikult jälle soola-aurusauna. Need on meie vaieldamatuteks lemmikuteks kujunenud. Spaaprotseduuride nimekiri oli väga pikk ning mul oli natukene kahju, et mul ei õnnestunud Wellness Oasis pakkumistega tutvuda. Mul oli plaanis kaks kehahoolitsust teisel päeval.
Ainsaks kriitikaks hotelli kohta ütleksin ma, et restorani töötajad oleksid võinud gramm paindlikumad ning keeleoskajamad olla. Kui me kümme minutit enne hommikusöögi algust Idaga lobby´s ootasime tuli Idal joogijanu. Ma küsisin HÄSTI viisakalt inglise keeles, et kas ma tohiks klaasi mahla võtta, kuni ootame. Esimene teenindaja vaatas mind nagu oleks ma kolme tilka verd nõudnud, teised kaks ei saanud aru, mida ma tahan ning kui lõpuks neljas tuli, kes mu soovist aru sai, ütles temagi, et mitte mingil juhul. Siis tuli minus diiva välja (päris ausalt ütlen, et olin pahane ja muutusin natuke ülbeks), kes ütles, et ta nüüd lihtsalt võtab klaasi mahla!
Kümnest punktist annaksin ma hotellile kaheksa punkti. Puhtalt keeleoskamatuse ja hommikusöögi pärast. Ma olen hotellihommikusöökidega natuke ära hellitatud ning ootan ilmselt ehk natuke rohkem juba kui tavapärane peekon ja munapuder + muu klassikaline hommikusöögimaterjal. Ärge saage valesti aru, kõik oli olemas ja maitsev. Mul on lihtsalt aastatega tekkinud oma kiiks, mille järgi ma hommikusööke hindan.
Buffet_restaurant_Jurmala (1).jpg
Me pidime hotelli jääma kaheks ööks. Kahjuks läks nii, et ma pidin töö pärast varem tagasi tulema. Õudselt kahju oli sellest teisest ööst loobuda. Sest no voodist sellist vaadet imetleda…
Et aga ööbimine raisku ei läheks, siis kingin ühe ööbimise kahele standardtoas (vahemikus 01.09.-30.12.2017) ka ühele blogilugejale. Osalemiseks kirjuta blogi kommentaaridesse, miks sina peaksid selle auhinna võitma. NB!Loosimine toimub koostöös  Estonian With A Backpack blogiga. Võitja selgitatakse välja 1.08 mõlema blogi lugejate vahel!
Hotelliveebis pakutavate Jurmala Spa hotelli suvepakettidega saate tutvuda SIIN!

19 comments

1. Pole kunagi Jurmalas käinud, ainult kuulnud sellest imelisest kohast. Tahaks argirutiinist välja, sest ka väike lühipuhkus tuleb alati kasuks ja saad jällegi aru, kui hea kodus on :).

2. oleme mehega kogu oma elu lastele pühendanud,nüüd on lapsed suured,oma elu peal-tahaks veidi aega teineteisele,et kasvõi oma abieluvannet kuskil mõnusas paigas uuendada.

3. Jurmala on tõeliselt kaunis koht. Olen seal káinud kõigest kaks korda, kord talvel ja kord suvel. Sooviks võita, sest tahaks veel minna, seekord kaaslasega kahekesi, et saaks Jurmala ilu ja elu natuke teises võtmes nautida. Ja kusjuures, pole minu elukaaslane Jurmalas veel kordagi kâinud. See oleks kûll Super ûllatus!

4. Mul on liiga töökas eesti mees, ja et ta ennast täitsa ära ei kurnaks, oleks talle vaja üks kosutav puhkus kinkida 🙂

5. Sooviksin sinna minna koos tütrega, ta käib hetkel rootsis koolis ja oleks väga lahe koolivaheajal koos temaga sinna puhkama minna. Ta on seda väärt:)

6. Kuna ma see suvi puhkust ei saa oleks sùgis Jurmalas vàga super.No kohe vàga

7. Sooviksin võita, et veeta üks tore puhkus oma kalli elukaaslasega, ennesuve lõppu.

8. Jurmalasse spa puhkusele soovin minna kuna ei ole seal veel käinud. Kosutus sauna- ja veekeskuses ning kaunis linnas viib mõtted eemale igapäevasest saginast , aitab valmistuda sügis- talviseks toimekaks hooajaks.

9. Pole kunagi Jurmalas rohkem kui tunnikese peatunud ning sooviks kindlasti sinna puhkama saada.

10. Viimati käisin Jurmalas 11 aastat tagasi augustis suvepäevadel.Nüüd sooviks minna koos poja ja elukaaslasega.

11. Minu sünnipäev on 31.aug.Kuna kõik oma sünnipäevad olen koos abikaasaga Eesti SPA-des pidanud siis miks mitte Jurmalas.Pealegi, oma paarkümmend aastat tagasi käisime tihti Jurmalas mehe töö pärast.Oleks jälle tore oma noorpõlvega kokku saada.

12. Minu laps läheb esimesse klassi ja mees üritab töö kõrvalt ülikooli lõpetada ning magistrikraadi omandada. Mõlemad fännavad Jurmala ja sealset veekeskust. Kahjuks sellise kiire tempo juures jääb pereaega väga väheks. Teeksin neile mõlemale üllatuse esimesel septembril ja sellega näitaksin, et hindan nende pingutusi haridusteel Lisaks annab see lapsele sõnumi, et tema kooli minemine on meile väga tähtis sündmus.

13. Miks mina vajaksin seda võitu? Kindlasti on keegi, kes vajaks seda rohkem, ent ka mina ei ütleks töö, kooli (ning praktika) ja laste kõrvalt ära ühest mõnusast lõõgastavast puhkusest… Seega pöidlad on tugevalt pihus, et ehk naeratab loosiõnn minule

14. Hei! Hea lugeda, et Jurmalas selline mõnus koht on. Pole elus seal käinud, aga kindlasti kuluks selline puhkus nii silmaringile kui meelele väga hästi ära. Kunagi ikka tuleb minna. 🙂