Kosutav puhkus Värska Kuurortravikeskuses

Värska kuurortravikeskus

Meie uueks sihtkohaks sai valitud Värska ja sealne kuurortravikeskus. Valisime paketi, mis sisaldas lisaks mõnusale majutusele ka piiramatut veekeskuse ja jõusaali külastust ning õhtu- ja hommikusööki buffet-lauas.

Majutus Värska Kuurortravikeskuses

Majutus Värska kuurortravikeskuses

Läksime terve perega, seega oli meil majutuseks vaja tavapärasest veidi suuremat tuba. Saime toa, mis koosnes kahest ruumist. Ühes 2 voodit ja kaks lahtikäivat tugitooli, teises suur lai voodi ja kirjutuslaud ning kapp. Tuba oli kaasaegse sisekujundusega ning värske ja puhas. Meie toas oli ka kaks WC-vannituba, mis oli meeldiv lisaüllatus.
Mis mu meele heaks tegi, oli see, et tuba oli soe. Mul on tihtipeale probleeme sellega, et hotellitoad on jahedad. Olen üsna külmakartlik aga siin seda muret ei olnud.
Olen ikka rääkinud WiFist ja telekanalitest. Telekanalite valik oli pigem tagasihoidlik, Eesti kanalite poolest eriti. Kuid see eest oli WiFi väga ok ja saime vaadata soovitud kanalit ka veebist.
Toas oli ka igale külalisele tasuta Värska vesi.
Värska kuurortravikeskuse spaa

Värska veekeskus

Meie ööbisime sanatooriumi majas seega pidime veemõnude nautimiseks minema teise, veekeskuse majja.
Veekeskuses oli suur ujumisradadega bassein, rohkete vee- ja massaažijugadega suur bassein ning lastebassein. Lastebasseinis oli ka lastele palju lõbu valmistanud liumägi. Lisaks oli kolm erinevat mullivanni ning mineraalveega madal lõõgastusbassein. Kusjuures tegu on Eesti ainsa veepargiga, kus on osaliselt kasutusel otse maapõuest tulev looduslik mineraalvesi.
Saunu oli nii öelda ühisalal neli – infrapunasauna, aurusaun ja kaks erineva kuumusega tavasauna. Pesemisalal oli veel üks tavasaun.
Mulle väga meeldis see, et infrapunasaun oli ka avatud alal, mitte eraldi lisateenusena, mille eest tuleb juurde maksta.
Enne ja peale vees sulistamist on võimalus proovida tasuta ka erineva „kangusega“ Värska vett otse puurkaevust. See võimalus oli ka hotelli koridoris.
Veekeskust külastasime nii reede õhtul kui laupäeva hommikul. Reede õhtul oli rahvast palju, see-eest laupäeva hommikul mõnusalt lahe olemine.

Õhtusöök Värska kuurortravikeskuses

Õhtusöök

Oleme ka varem siin hotellis ööbinud ja õhtust söönud. Seetõttu teadsime, et tegemist on mõnusate koduste toitudega. Mees kiitis taaskord sooja toidu maitseid – väga head ja mahlased lihad ning hästi maitsestatud kõrvalroad.
Õhtusööki pakutakse 17st 19ni. Meie läksime 18 paiku. Rahvast oli omajagu, kuid vaba koha meie pere jaoks leidsime lihtsalt.
Toiduvalikust leidsime: ahjukartulid, kartulipuder, riis, tatar, soojad juurviljad, maisihelvestes paneeritud kana, ahjuliha, punases kastmes kana, porgandikotletid, soe jahukaste, soe kaste frikadellidega ja mitmed mitmed erinevaid toorsalatid. Magustoiduks pakuti kringlit. Joogivalikust leidus kohv, tee, erinevad mahlad ning Rõngu Mahla piparmündi-vaarika soe jook.
Toitu jätkus küllaldaselt ka täiesti lõpuni. Seega seda hirmu ei ole, et peaks kohe alguses kohale minema, muidu jääb kõht tühjaks.

Hommikusöök

Hommikusöök Värska kuurortravikeskuses

Hommikulauast leidis mitmeid sooje ja külmi toite. Muuhulgas võileivakraami, kilu, marineeritud räimi, värsket salatit, kodujuustu, keedumuna, piimaga putru, erinevaid moose, pannkooke, ahjukartulit, sooje ube, peekonit, lihapalle, viinereid, omletti, rohkelt puuvilju, müslit, hommikuhelbeid, kamapalle ja kringlit. Lisaks veel piima, jogurtit ja loomulikult kohvi ja teed.
Mis mulle eriti meeldis oli see, et kohvi sai juua suuremast tassist. Mul mingi enda kiiks, et mulle ei meeldi nendest väikestest kohvitassidest juua. Siin olid aga suuremad täiesti olemas.

Kokkuvõtvalt võib öelda, et Värska Kuurortravikeskus sobib ühtviisi nii täiskasvanutele puhkama minekuks kui ka lastega peredele väljasõiduks. Tegevust jätkub, söögid on maitsvad ning toad sobivad ka suurematele peredele.
Vaata pakette siit!

Soovitame aga aegsasti oma puhkusemõtted paika panna, sest külastajaid on Värskas tihtipeale palju.