Lõbus puhkus Võrumaal majutusega Ööbikuoru Villas

Ööbikuoru Villa peamaja

Kuna reisime ringi just lastega, oli seekord soov teha reis, mis just eriti neile korda läheb. Tutvusime erinevate perepakettidega, mis Hotelliveebis saadaval ja ülekaaluka võidu sai Ööbikuoru Villa majutusega Laste Lõunamaa pakett. Üks pakett, aga palju erinevaid võimalusi. Kõigest sellest nüüd järgnevalt juttu teengi.

Romantiline Ööbikuoru Villa

Ööbikuoru Villa

Meie ööbimispaigaks oli Võrumaal Rõuges asuv Ööbikuoru Villa. Oleme ka varem siin korduvalt ööbinud, seega läksime nii-öelda kindla peale välja. Ööbikuoru Villa on hästi armas ja hubane majutuskoht, kus on tõesti väga sõbralik personal ning iga külaline tunneb end siin väga oodatuna.
Kuna meid on peres viis, saime pisut suurema toa. Toa esimesel korrusel oli suur voodi ja kirjutuslaud ning WC ja duširuum. Lapsed mahtusid aga muretult toa teisele korrusele, kus oli mõnus nn lavats magamisasemetega.
Olen rääkinud alati ka telekanalitest ning WiFist. Kanalite valik oli piisav ning internetiga ka probleeme meil ei tekkinud.

Mida teha Ööbikuoru Villas?

Ööbikuoru Villas on näiteks võimalus minna paadiga kõrval asuvale järvele kasvõi kala püüdma. Samuti ootab sind seal saun ja soolakamber. Seda viimast kasutasime ka meie. Lapsed said mõnusalt soolas mängida, meie aga puhata ja lõõgastuda. Kui on soovi, saab seansi ajal ka telekat vaadata.
Villa asub looduskaunis kohas, seega kindlasti on võimalus ka mõnusaid pikki jalutuskäike ette võtta.

Ööbikuoru Villa kohvik-restoran Andreas

Otsustasime õhtust süüa Ööbikuoru Villas kohapeal ja tuleb tunnistada, et otsus oli igati õige. Kohalik kohvik-restoran Andreas pakub menüüd, mis nende kodulehe andmetel on koostamisel ainest saanud Võrumaa toidukultuurist, tänapäevastest trendidest ning aastaaegade vaheldumisest.
Meie valik oli eelroana Kolotsi talu juustuvalik, mis oli piisava suurusega ka kahele söömiseks. Pearoogadena võtsime Lammas grillitud köögiviljade ja veinikatsmega ning Leoki vikerforelli salsa verdega. Viimases palusin kartuli vahetada juurviljade vastu ja seda tehti rõõmsal meelel. Lastele valisime Lihapallid pannikartuli ja värske salatiga.
Toit saabus lauda mõistliku kiirusega ja toidu headusest rääkis asjaolu, et kõik taldrikud said täielikult puhtaks söödud. Ka laste poolt 🙂

Hommikusöök Ööbikuoru Villas

Toiduteemal jätkates kirjutan korraga ka hommikusöögist. Valik ei ole väga suur, kuid kõik peamine on olemas ja usun, et tühja kõhtu ei peaks kannatama keegi peale lauast lahkumist. Valikust leidus loomulikult erinevat võileivamaterjali (juustu, mitmeid vorste, sinki jne), heeringat, räime tomatis, ube tomatikastmes, kodujuustu, saiakesi, hommikuhelbeid, kama ja müslit, peekonit, putru, omletti ja arbuusi. Samuti piima, jogurtit ja mahla.

Põnevad tegevused Võrumaal

Ööbikuoru Villa hommikusöök

Nagu esiti mainitud, valisime Laste Lõunamaa paketi, mis tähendab seda, et ühe paketi raames saab ööbida kaks ööd Ööbikuoru Villas ja lisaks külastada mitmeid põnevaid kohti: Pokumaa, Liikluslinn, Maanteemuuseum ja Kubija Spa. Kusjuures suurepärane on see, et sa ei pea neid külastama ühe korraga vaid võid ka nt kuu aja pärast mõnda neist kohtadest minna, kui ajaliselt ühe külastusega ei jõua.
Meie alustasime Liikluslinnast.

Liikluslinn

Liikluslinn pakub põnevat lustimist erinevatel elektrisõidukitel, põrkeautodel, kartidel ja jalgrataste. Samuti väiksematele karuselli ja rongisõitu ning palju muid tegevusi. Vaata erinevaid võimalusi siit. Nagu and ise kirjutavad: Teid ootab üle 2500m2 sisemisi mängualasid, kus saab lustida ja seal ei hakka igav ka vanematel. Nii ka oli, leidsime end abikaasaga ka sõitmas mitmetel masinatel ja oli päris põnev.
Tegevus toimub nii sees kui väljas. Uuematest asjadest on pimedalinn ja jäärada.
Meie lapsed valisid põrkeautod ja vormeliraja. Pole vaja muretseda ka väiksemate lastega. Ka meie neljased kaksikud ei julgenud üksi veel sõita kuid sellest polnud hullu midagi, sest mitmesse autosse mahub muretult ka koos täiskasvanuga sõitmine. Nii me siis sõitsimegi koos ja saime nii positiivse emotsiooni kui ka õpetliku sõidu, sest liiklemine on korraldatud nii, et tuleb jälgida nii fooritulesid kui liiklusmärke. Lastel oli lõbu palju! Alguses arvasin,e t see pakub rohkem huvi meie perepojale, kuid tegelikult nautisid sõite nii 8-ne kui ka 4-ne tüdruk.

Kubija Spa

Järgmisena külastasime Kubija Spaad.  Oleme seal ka varem käinud seega teadsime kenasti, mis ees ootab. Kuna me käisime seal esmaspäeval, oli rahvast vähem ja saime lustida veelgi rohkem täiel rinnal. Spaas on 5 sauna ja 3 suuremat basseini eri temperatuuriga, üks veidi suurem bassein, kus saab ka ujumise kiiremaid liigutusi teha ning väike lastebassein. Samuti mõnus lõõgastusala.

Maanteemuuseum

Maanteemuuseumis olime esimest korda ja pean tunnistama, et üllatusin ikka väga. Ma ei osanud oodata, et see on nii põnevust tekitav oma erinevate saalidega. Tunnistan ausalt, et arvasin, et muuseumis on mingid vanad masinad ja see on ka kõik. Tegelikult oli seal palju interaktiivseid tegevusi, mis pakkusid põnevust nii suurtele kui väikestele. Seega julgen soovitada ka pere naispoolele. Peaks äratundmisrõõmu ja põnevaid tarku teadmisi saama sealt küll igaüks.

Pokumaa

Pokumaa on mõeldud sulle, kui armastad loodust ning kunstnik ja kirjanik Edgar Valteri loomingut. Need kaks on sellel armsal Pokumaal kenasti ühendatud.
Pokumaal saab matkata mööda erinevaid matkaradu, kiigata vanade talukohtade sisse ja soovi korral võtta ka giidi, kes räägib nende ehitusest ja elust olust veel lähemalt. Seega saab ühendada mõnusa meelelahutuse väga hariva tegevusega.
Pokumaa on muinasjutt, kuhu võib ennast unustada. Kui kõht tühjaks läheb, siis saab lisaks jäätisele süüa Padasoomäel ka sooja mõnusalt maitsvat toitu.

Jaagumäe keskus

Tooksin eraldi välja ka Jaagumäe keskuse toidusaali, kus käisime lõunat söömas. Väga positiivne üllatus oli see, et valik oli tõesti suur. Kui muidu niiöelda einelaua stiilis söögikohtades on valikus vaid paar sooja toitu, siis Jaagumäe keskuses oli see ikka võrratult suur. Valikus oli 24 praadi ja 2 suppi. Hinnad jäid 1,70 ja 4 euro vahele. Ma ei mäleta naljalt kohta, kus oleks selline valik olnud. Ka magustoidu valik oli täiesti piisav. Eriti tore oli see, et salat oli tasuta. Ehk siis ostes prae said ise juurde valida salatit ja seda piiramatult süüa.
Praadide suuruse üle oleks ka patt nuriseda. Lapsed näiteks ei jõudnud seda lõpuni süüa. Seega kui on Võru poole asja, julgeksin kindlasti seda kohta soovitada.
Olemas on ka väike mängunurk, kus väiksemad saavad hullata.
Mida siis kokkuvõtteks öelda võib? Laste Lõunamaa pakett on sinu jaoks, kui soovid väga soodsa hinnaga teha palju põnevaid tegevusi, mis on sobilikud nii väikestele kui suurematele lastele. Meie pere kiidab selle paketi küll väga heaks!
Tutvu Ööbikuoru Villa ja Laste Lõunamaa perepaketiga siin!