Oh keeruta, lennuta…

Oh, keeruta, lennuta, linalakk-neidu, kel silmist nii kelmikaid sädemeid lööb!  Ei sellist küll maailmas kusagil leidu kui Saaremaa heinamaal juunikuu ööl,” lõõritasime me kõvasti ja valesti autoga Kuressaare poole sõites. Juunikuu ööst oli muidugi asi kaugel, sest auto temperatuurinäidik näitas väliseks õhutemepratuuriks miinus üks ning oli novembrikuu. Mind ajab tegelikult muigama, et kui tavaliselt kipuvad inimesed Saaremaad külastama pigem suvisel ajal, satume meie valdava osa ajast sinna just külmal ajal. Meile meeldib abikaasaga talvel Saaremaal patareisid laadimas käia. Kes käib päikeselises Tais, kes talvisel Saaremaal.
Seekord valisime me ööbimiseks vanalinnas asuva Johan Spa (vaata Hotelliveebis olevaid pakkumisi SIIT). Seekord saigi otsustavaks asukoht, sest kuigi Kuressaare on pisike koht ja kõik asub niikuinii käe-jala juures, siis meil oli plaan õhtul ka La Perlasse sööma minna ja me tahtsime, et saaksime seda teha autota.
16870
Hotell ei ole suur – 48 toaga, kuid 1998.aastal avatud hotellile, lisandus 2007.aastal SPA osa koos saunade, basseinide, restorani, konverentsisaalide, ilu- ja kehahooldusalongi, välibasseini, väliterassi ja katuseterassiga. Johan SPA hotell võitis Kuressaare Arhitektuuri- ja sisekujunduse aastapreemia 2007.aastal ja kui hotellis ringi vaadata, siis te saate väga hästi aru, miks. Hotelli iseloomustab lihtsus, privaatsus, omanäolisus ja naturaalsus.
Spaa osa on tilluke, kuid absoluutselt mingit põhjust ei ole rahulolematuseks. Mulle meeldivad sellised väikesed spaad, kus saab vaikselt mullivannis liguneda, peale meie oli spaas veel kolm inimest, kellega saime niimoodi jutusoonele nagu oleks tegu vanade tuttavatega, nii et saunatamisest sai ootamatult tore seltskondlik õhtupoolik. Meil muide vedas täiega, ma ei olnud hotelli broneerides vaadanud, et just järgmisel päeval läks veekeskus paariks päevaks remonti.
veekeskus
e43a0c_ede6d075a4314a00b61e8c155bbdaa9d

Eraldi tahaksin ma aga kiita privaatsauna. Privaatsauna saab ühendada ka 25-kohalise kaminaruumiga, kust avaneb romantiline vaade Kuressaare vanalinnale. Hind 25 eurot/h ja igati seda hinda väärt. Istud mullivannis hotellikatusel, käes vahuveiniklaas ja mõnuled. Kui ööbite Johan SPA hotellis, siis ma kindlasti soovitan teil privaatsaun ära proovida. Ka snäkivalik, mille me sauna tellisime, oli täiesti okei. Ei midagi erilist ja võib olla mitte kõige luksuslikum valik vahuveini kõrvale, kuid siiski täiesti piisav, et midagi hamba alla pista. Mina ei nurise.
Ma ei olnud endale ammu lubanud ühtegi kehahoolitsust ja mul oli siiralt hea meel, et mul nüüd selleks võimalus oli. Ilumaailmas on kasutusel prantsuse spaabränd Sothys, looduslähedane Organique spaa-sari ja juuksehooldusteks kasutatakse Leonor Greyl tooteid. Minu valik langes 60-minutilise meelerahu massaži kasuks (hind 45 eurot). Kui ma siiani olen öelnud, et parima massaaži sain ma Grand Rose spaas, siis peale sea massaaži olen ma kahevahel, kumba siiski oma lemmikuks pidada. Väga heade kätega massöör oli. Piisavalt tugev, mulle pigem meeldib tugevam massaaž, kuid samas kuidagi õrn, nii et ma olin vahepeal lausa magama jäämas.

34588

Samuti jäime me rahule nii toa kui hommikusöögiga. Teenindusega loomulikult ka, see oli sõbralik ja abivalmis, ning ei saa ka öelda, et keegi oleks pingutanud rohkem,sest teadsid, et oma külastusest ka väikese loo kirjutan. Nad nimelt keegi ei teadnud seda. Seega ma julgen Johan SPA hotelli vägagi soovitada.
Kuidas me aga jäime rahule ühes teises Kuressaare spaas, sellest juba varsti.