Pärnu Hotell – puhkus linna südames

Pärnu Hotell

Talvise koolivaheaja ajal mõtlesime, et läheme veel enne aastavahetust kuhugi pisikesele puhkusele. Seekord oli meid kokku 5 aga selle vahega, et 4 last ja 1 täiskasvanu ehk mina. Mõte oli, et läheks Lottemaale ja pärast seda ööbiks Pärnus. Tuleb tunnistada, et nii mõnigi hotell ehmus ära meie suurest laste arvust ja kohti nii suure pere jaoks ei olnudki. Küll aga oli meid lahkelt valmis võõrustama Pärnu Hotell. See on suurepärase asukohaga –  täiesti Pärnu südalinnas. Kui oled bussiga reisija, siis siit on bussijaama vaid minut-kaks kõndida. Seega asukoha poolest väga OK! Samal ajal aga ei ole probleeme ka parkimisega, sest hotelli külastajatele on maja taga parkimine täiesti tasuta.

Pärnu Hotelli tuba

Meie käsutuses oli mugav Premiumklassi numbrituba 7ndal korrusel koos rõduga, millelt avanes kena vaade Pärnu kesklinnale. Meie tuba oli ühe suure laia voodiga, lisaks lahtikäiv diivan ja lahtikäiv tugitool. Tuba koosnes kahest omavahel uksega ühendatud ruumist. Tore oli see, et mõlemas toas oli oma televiisor, seega ei olnud vaja pidada võitlust multikad vs uudised teemadel. Külastajatel on toas võimalus kasutada Smart Internet TV-d internetiühendusega. Ka telekanalite valik on muljetavaldav, täpselt kokku ei lugenud kuid 30+ oli küll. Ning netiühendus on väga OK.
Toas on veel külmkapp minibaariga, triikraud, kohvi- ja teetegemise võimalus.
Mulle meeldis ka see, et tuba oli soe. Ei ole harvad need juhused, kui hilissügisest kevadeni on toad keeratud üsna miinimumsoojustuse peale ja seetõttu läheb pool päeva aega enne kui tuba minu jaoks normaalse temperatuuri saavutab. Siin seda probleemi ei olnud.

Kännu Kohvik

Jõudsime hotelli päris vara, seepärast oli vaja ka lõunasöögi peale mõelda. Olen aastaid-aastaid tagasi käinud Kännu Kohvikus söömas, mil tähistasime üht mu suurt sportlikku võitu. Seega igati positiivne mälestus viis mind selle koha mõttele niipea, kui tekkis küsimus, et kus süüa.
Kohvik üllatas mind positiivselt. Tegemist on hoopis kaasaegsema ja värskema sisutusega kohaga, seega igati kohviku nime vääriline.
Söögiks tellisime lastepraed (friikartulid kananagitsatega/viineritega) ja seljanka ning Napoleoni koogi. Supi kiituseks ütlen seda, et see oli mõnusalt tummine. Vahel suppi ostes on see lahja leemeke, siin oli aga tegemist rohke sisukusega. Jookideks võtsime tee ja kakaod, mille kõrval oli ka magus kommiüllatus. Mis oli väga tore, oli see, et leib ja sepik ning 6 erinevat sorti salatit olid täiesti tasuta piiramatus koguses. Seda just väga tihti ei kohta.
Praed jõudsid lauda väga kiiresti, vast nii 10 minutit ootamist, hoolimata sellest, et kohvikus olid pea kõik lauad täis. Praed olid päris suured, lapsed endi omi lõpuni ei jõudnud süüa, mistõttu pandi karbiga kaasa. Panime tähele, et me ei olnud ainukesed, kes sedasi käitusid, seega tühja kõhuga ei tohiks sealt küll keegi lahkuda. Kui soovid korraliku suurusega kohvikupraadi, on Kännu Kohvik just õige koht.

Pärnu Hotelli Pojeng Spa

Aeg oli taas tagasi hotelli liikuda. Mõtlesime, et kuidas õhtupoolik veeta. Liftide juures oli reklaam, et hotellis on Pojeng Spa. Kuna meil oli igaks juhuks ujukad kaasas, olime selle reklaamiga ära ostetud.
Pojeng Spa näol on tegemist Pärnu Hotelli hubase, privaatse mini-SPA-ga. See asub hotelli keldrikorrusel ning on mõeldud korraga vaid ühele seltskonnale. Seega ei ole ohtu, et keegi võõras ka sinna pääseb. Mini-spaas on väike mullibassein ning soe saun, samuti istumisala, kus saab puhata ja lõõgastuda.
Lastele meeldis seal väga. Alguses tundus küll, et ega kaua neil põnevust ühe basseiniga ei ole aga tegelikult jätkus tralli pikemaks.
Mõnusamaks spaakogemuseks olid valmis pandud aromaatne ja looduslik Magrada Organic Cosmetics pojengisari. Seal oli kehakoorija ja kehaõli. Ja ikka korralikud suured purgid/pudelid, et jätkus kogu kehale ja mitmele inimesele. Samuti väiksed kehakreemid, mida pärast peale määrida.
Kuigi tegemist ei ole suure spaaga, on see mõnus hubane koht nii kaaslasega minekuks, sõpruskonnaga vaba aja veetmiseks kui ka lastega veemõnude nautimiseks.

Steffani Pizzarestoran

Peale veemõnusid olid lastel kõhud tühjad ja oli taaskord aeg söögi peale mõelda. Kuna päeval sai juba korralikud praed söödud, mõtlesime sel korral teise tuntud koha peale – Steffani Pizzarestoran. Aga…keegi meist ei viitsinud end välja ajada seega kasutasime nende Pitsatakso lahendust. See on väga mugav – valid toidud välja ja meil läks aega umbes 40 minutit, kui tellitud toit oli mugavalt hotelli fuajees.
Lapsed soovisid pannipitsat ja midagi väga lihtsat. Seega võtsime 2 Margerithat (juust, tomatikaste, hakkliha). Tegemist oli tõsiselt tummise paksupõhjalise pitsaga ja oleks vabalt kolme peale piisanud ka ühest pitsast. Teinekord oleme targemad. Pitsa kõrvale oli ka värske salat, see oli minu jaoks üllatus. Lisaks võtsime küüslaugusaiad singiga, mis läksid nagu soojad saiad ikka. Veel oli meie menüüs friikad kananagitsatega ja üks mõnus karbitäis minu eritellimusel palutud juurvilju seentega. Olen alati väga tänulik, kui mu kiiksudele söögi osas nii lahkelt vastu tullakse.
Sedasi mõnusalt suures ja pehmes hotellivoodis telekat vaadates me oma väikse pikniku ka maha pidasime. Lastel jälle üks mõnus mälestus juures, kus ema lubas voodis teki peal süüa 🙂 .

Hommikusöök Pärnu Hotellis

Kohvitass
Kes soovib, saab majutuse hinna sees enne hommikusööki ka veel jõusaali ja sauna kasutada, aga meie jätsime sel korral vahele, kuna soovisime kauem põõnata.
Mis siis hommikusöögilaualt leidsime? No esmalt kõikvõimalikku salati- ja võileivamaterjali – juustu, sinki, soolalõhe, oliive, kurki, tomatit, heeringat, kodujuustu jne. Siis loomulikult keedumuna, omletti, peekonit, viinereid, sooje ube, riisiputru, sooje juurvilju ja lihapalle. Samuti müslit, hommikuhelbeid, puuvilju, puuviljasalatit, saiakesi, kukleid. Laualt ei puudunud ka jogurt, piim, mahlad ja kohvi ning tee. Kusjuures kohviga oli sedasi, et teenindaja kohe ise küsis, kas soovin kannukohvi või masinakohvi, mida ta tegi siis ise. Lapsed said nautida kakaod.
Vahva oli see, et iga kohvi-/kakaotassi all oli salvrätt koos armsa sõnumiga.
Sööki oli parasjagu, me olime suhteliselt viimased, kes sööma läksid ja meile jätkus pea kõike lõpuni.

Pärnu Hotelli ilusalong – Ülle Ilutuba

Enne, kui tagasiteele asusime, mõtlesin, et luban endale ka ühe kehahoolitsuse. Hotellis on palju erinevaid teenusepakkujaid. Minu valikuks jäi Ülle ilutuba ja Matispa Slim 75 minuti pikkune hoolitsus. PS! Kuna see tervisekapsel oli nii mõnus, võtsin lisaks programmile „Vesi“ ka programmi „Energia“ juurde. Vee programm algab kogu keha koorimisega, seejärel järgneb isesoojenev, salendav mask koos tervisekapsli kaalu alandava programmiga. Hoolitsuse lõpetab kehakreem. Kogu protseduur on üles loodud sellisena, et stimuleeriks ainevahetust ja rasvapõletust. Kuigi protseduuril ei ole nö ametlikku massaaži, siis koorimine ja kreemitamine on ilutegija Ülle käte all võrdväärne kergema massaažiga. Mõnusat tugevad käed mudisid korralikult mu väsinud lihaseid.
Oeh, see oli nii mõnus ja Ülle ise on äärmiselt soe ja südamlik inimene. Räägib hästi palju, miks midagi teha tuleb ja oskab soovitada programme jne. Soovitan kindlasti hotelli külastades ka seda protseduuri läbida. Oleks nagu uuesti sündinud 🙂

Kokkuvõtteks võib öelda, et jäime igati oma puhkusega rahule ning soovitame ka teistel Pärnus majutust vajavatel inimestel Pärnu Hotell valida. Või kui oled lihtsalt läbisõidul ning soovid sõpradega privaatset olemist paariks tunniks koos saunaga – kasuta Pojeng Spa võimalusi.
Tutvu Hotelliveebi valikus olevate Pärnu Hotelli pakettidega siin!