Suvine perepuhkus Tallink Spa & Conference Hotellis

Kuna suvi meid oma ilmaga ei hellita, tuleb lõõgastust ja mõnusat puhkust otsida sisetingimustest. Seetõttu meie uus sihtkoht saigi sel korral valitud Tallinnas ja hotelliks Tallink Spa & Conference Hotel. Pakett kandis sel korral nime Spaapuhkus kahele preemiumklassi toas, kuid meie suure pere tõttu taaskord mugandustega. Ja no sel korral läks priiskamiseks – majutuseks mitte vaid preemiumklassi tuba vaid suisa sviit. Ja kui pulgad läksid, mingu trumm ka ehk siis ühe öö asemel kaks. Mitmeid täiendusi sai võetud veelgi. Kõigest neist, aga pikemalt all.

Majutus sviidis – wow!

Tallink Spa & Conference Hotel sviit

Jah, see oli oma nime väärt küll – 2 suure voodiga tuba, tõsiselt pirakas telekas, lahtikäiv diivan, šeif, külmkapp, 2 WC-d, dušš ja vann, saun, suur rõdu jne. Stiilne, värske remondiga, moodne – need võiksid olla sõnad, mis tuba iseloomustaksid. Kasutatud on väga kvaliteetseid materjale (nt Villery & Boch valamu). Mulle meeldis veel eriti see, et tubades oli mitmeid kappe ja kummuteid, kuhu sai mugavalt oma kotid lahti pakkida ja ei pidanud mitu päeva reisikotist asju välja otsima.
Toas on ka veekeetja ning kapselkohvimasin.
Olen igas kirjatükis rääkinud ka telekanalitest ja WiFist. Kanalivalik on ok, ainus, millest puudust tunneks, on lastekanal. Vähemalt üks neist võiks ikka olla. WiFi kvaliteet on samuti hea, kõik vajaliku saab tehtud.
Tallink Spa & Conference Hotel

Spaa

Spaa on mõnusa suurusega ja sisaldab mitmeid basseine, sealhulgas eraldi pere pisematele ja aasta ringi avatud välibassein. Lisaks leidub mitmeid massaaži pakkuvaid vanne ja nö. leboalasid. Silma jäi mahlabaaride populaarsus. Suur osa külastajates hoidsid end basseinibaari ligi.
Eraldi asub aga saunaruum, seega saab seal rahulikult saunamõnusid nautida. Valikust leiab hamam ja soome sauna ja mitmed teised tuntud saunad. Endale meelepärase peaks leidma igaüks.

Ilukeskus

Mis oleks üks korralik puhkus ilma iluhoolitsusteta. Mina valisin sel korral sügavpuhastava ja nahka uuendava hoolitsuse näole. Mmmm…küll oli mõnusalt veedetud tunnike. Ja ma ei tea, kas tegemist oli ettekujutusega või päriselt, aga märgatav muutus näolt leitavate pigmendilaikude silmnähtava taandumise osas oli kohe näha. Seega julgeksin soovitada ka teistele.
Teisel päeval otsustasin hellitada juukseid – juuste ravi ja hooldus Leonor Greyl orgaaniliste vahenditega. Lubadus oli, et protseduur aitab taastada rikutud juukseid, parandab peanaha probleeme, niisutab ja taastab ülikuivad juukseotsad. Ja tõepoolest, juuksed on praegu hoopis kergemad ja säravamad. Mõnus ligi tunnine protseduur juuksur Alina juures läks seega täiesti asja ette.

Restoran Nero

Õhtusöök restoranis Nero

Õhtustasime restoranis Nero. See asub hotelli esimesel korrusel ehk siis mugavalt samas majas. Menüü oli parasjagu pikk ja meelepärast peaks küll leidma igaüks. Meie valituteks osutusid pelmeenid ja Caesari salat hiidkrevettidega eelroaks. Pearoaks jõeforell ja lihaveise marmorsteik mandelkartulitega ning magustoiduks Schwarzwaldi kirsitort. Lapsi ootasid praad friikartulite ja lihapallide ning viineritega ning magustoiduks pannkoogitorn. Praadide suurused olid piisavad, laste omad jäid isegi veidi suureks. Joogiks sai võetud smuutid, kohalik õlu ning kannutee.
Mida söögi kohta öelda? Maitsev. Liha oli parajalt meedium, maitsed olid paigas nii eel-, kui pearoogadel. Vastu tuldi ka mitmetele minu erisoovidele ehk siis sai jälle proovile pandud, kui palju ollakse valmis erisoovidega kaasa tulema. Sain oma pisut muudetud eelroa ja prae probleemideta. Selle eest eriline tänu ka meid kannatlikult teenindanud soojale ja lahkele teenindajale Innale.

Hommikusöök

Ka hommikusööki serveeritakse restoranis Nero. Sattusime sel ajal minema, kui kõik lauad olid täis. Õnneks kaua ootama ei pidanud ning teenindajad olid krapsakad laudu puhastama. Hoolimata tõesti suurest rahvamassist, kõik toidud, mis väljas pidid olema, olid ka olemas.
Valik oli rikkalik. Väga suur valik võileivamaterjali ja värsket salatit. Soojaletis leidus kõike klassikalist – munaputru, peekonit, sooje ube, lihapalle, viinereid jpm. Ka pisut teistmoodi toitu nagu näiteks kartulirösti ja pliine. Puuviljasalati ja hommikukrõbinate ning müslide valik oli külluslik. Varasemalt ei ole ma märganud ka, et hommikusöögil magusabuffee nii rikkalik on – seal olid muffinid, sarvesaiad, kook ja palju muud.
Eraldi tasuks välja tuua kohvi. Valida oli 5 erineva kohvi vahel, neli neist masinast ja üks termosega. Jookidest oli loomulikult veel mahlasid, piima ja jogurtit.

Lõuna buffet-restoranis Tempo

Lõunat otsustasime süüa restoranis Tempo. See asub kohe hotelli juurest 1-minutilise jalutuskäigu kaugusel. Buffet on lastega minnes alati hea, sest sedasi on valik suurem ja annab võimaluse lastel toitu nii-öelda näha ja ise valida, mida söögiks valida.
Buffet ostes on kolm valikut – supibuffet (6,50 €, Laps 6-11 a 3,25 €, Laps 0-5 tasuta), praebuffet (7,50 €, Laps 6-11 a 3,75 €, Laps 0-5 a tasuta) või kombo (9.90 €, Laps 6-11 4,95 €, Laps 0-5 a tasuta). Võtsime mehega kõik. Valik oli mõnus – kana ja lihasupp, suvikõrvitsa püreesupp ning magus petisupp šokolaadiküpsistega. Praeks oli pakkuda riis, kartul, seašnitsel ja tursafilee tomati ja sibulaga. Lisaks korralik värske salati valik ning mitmeid kastmeid. Samuti leib, sai, sepik, kuklid, või ja margariin ning toorjuustukreem. Ainus, mille üle võiks nuriseda, oli see, et jookidest oli vaid paljas vesi. Mõni mahl oleks olnud väga teretulnud.
Söögid ise olid aga maitsvad.

Saunajooga

Kuna suurele puhkusele ja söömisele kulub marjaks ära väike liigutamine, läksime mehega mõlemad saunajoogasse. See on iga päev kell 18.30–19 ja hinnaks on 7 eurot. Kokku oli meid kolm, seega mõnus väike seltskond ning õpetajal jätkus pühendumist kõigi jaoks. Kestus pidi olema küll 30 minutit, kuid meil läks see sujuvalt ligi 50 minuti peale üle. Ja ei nurise üldse. Mõnus oli.  Ainus, mis häiris, oli see väljastpoolt kostuv müra.
Ruumiks oli Hamam saun, harjutused olid jõukohased, õpetaja asjatundlik, laveeris mängleva kergusega ka inglise ja eesti keele vahel (üks osaleja oli inglise keelt kõnelev). Ka mees tundis end väga mõnusalt. Ütles, et sai nüüd aru, kui kinni on ta õlavööde, aga samas lahtised puusad. Seega täiesti soovitan ka meestel seda külastada. Lõõgastav ja rahustav.

Ristorante Flavore

Õhtusöök Ristorante Flavores

Mõtlesime, et kaks õhtut järjest samas kohas ei einestaks ja seetõttu valisime teise õhtu söögikohaks uue itaaliapärase Ristorante Flavore, mis asub ca 2 minuti kaugusel hotelli välisuksest. Valikus olid eelroad, mitmed pastatoidud, palju erinevaid pitsasid ja itaaliapäraseid magustoite. Samuti korralik veini- ja õllevalik. Valisime endale antipasti eelroaks, praetud hiidkrevetid (võtsin topelt portsjoni, sest armastan krevette ja jätsin ära pasta) ja pitsadest sai teenindaja soovitusel võetud Prosciutto. Lastele sai kamba peale pitsa juustu ja singiga ning tiramisu magustoiduks.
Mis mulle muljet avaldas oli see, et piparmünditee oli tehtud värskest piparmündist. Mõnus ja ehe.
Toidud oli maitsekad, mõnusa krõbeda äärega pitsa, parajalt juustu ja sisu. Antipasti viis keele alla ja tiramisu leidis rohkelt kiidusõnu.
Lastele jääb restoranist aga mälestus väga kauaks – iga laps sai endale väikse Lotte tegelase, mis õhtuunne minnes kohe ka kaisukaks ristiti.

Kokkuvõtteks

Hotell kohati lausa üllatab oma värskuse ja kaasaegsusega. Veekeskuses jätkub tegevust nii suurele kui väiksele. Ilukeskuses on lai valik erinevaid teenuseid, mis peaks rahuldama ka nõudlikuma vajaduse. Toidud on tasemel. Toad moodsad ja mõnusad. Seega igati hea koht kuhu pealinna kärast puhkama põigata.
Hotelliveebis pakutavate Tallink Spa & Conference Hotelli pakettidega saate tutvuda SIIN!