Looduslähedane spaapuhkus Kubija hotell-loodusspaas

Kui mees küsis, mida ma sünnakingiks tahan, siis seekord ei pidanud kaua mõtlema. Unistasin juba mõnda aega spaasse minekust, et igapäevarutiinist koos mehe ja beebiga põgeneda. Mulle meeldib kingituseks saada pigem elamusi kui asju. Valisin Kubija Spa paketi “Tervis puhtast loodusest”. Pakett koos hoolitsuste, hommiku- ja õhtusöökidega ning kahe öö majutusega kahele maksis 199.-, mis on minu arvates täitsa õiglane hind sellisele paketile.

Kubija hotell-loodusspaa välivaade suvi

Kubijal tervitasid meid naerusuised administraatorid, check-in on seal alates kell 15.00, me jõudsime kohale paarkümmend minutit varem, aga see polnud probleemiks. Saime hubase toa vaatega männimetsale. Pisikesele printsessile oli valmis pandud võrevoodi, õnneks oli tuba piisavalt ruumikas ning ta sai põrandal ringi roomata ning uut kohta uudistada. Söötsime printsessil kõhu täis ning läksime spaa- ja saunakeskusesse. Printsess sai esimest korda elus trikood kanda, alguses talle see väga ei meeldinud, aga teisel päeval sai vist aru, et kui trikoo selga pannakse, saab ujuda ning oli riietudes väga rõõmus. Kubijal on neli sauna, lisaks on ka välisaunad, aga need on avatud ainult nädalavahetustel. Meie käisime peamiselt aurusaunas ning aroomisaunas, mõned korrad ka kadakasaunas. Tavaline leilisaun jäi seekord katsetamata.

Basseine on spaakeskuses kokku viis, tegelikult oleks nende kohta õigem vist öelda veesilmad kui basseinid. Kõige suurem bassein on 25 ruutmeetrit, seal on temperatuur 28 kraadi. Lastele mõeldud basseinis on vee temperatuur 32 kraadi. Meie olime põhiliselt mullidega veesilmas, ühes vesi 32 kraadi ning teises 36 kraadi. Lisaks on kuum veesilm, kus temperatuur lausa 42 kraadi. Sinna sisse minnes on nii mõnusalt kuum, aga väsimus tuleb väga kiiresti, vähemalt meie ei jaksanud seal kaua mõnuleda.

Kubija hotell- looduspaa soojad basseinid

Seega, kes soovib ujudes kilomeetreid koguda, neile see spaa ei sobi. Beebiga on seal ülimõnus, aga kujutan ette, et kui on juba selliseid koolieelikuid ning koolilapsi, siis nemad ootavad liumägesid, torusid ning muid atraktsioone ja tavalised vannid võivad veidi igavaks jääda, aga ei pruugi. Käisime spaa- ja saunakeskuses iga päev kaks korda, nii hommikul kui õhtul, ainult viimasel päeval oli printsess juba nii väsinud, et me ujuma ei läinudki. Ta ajas mulle taga, pritsis ja möllas täiega. Kui me sukeldumist tegime, siis nii mitmedki tulid juttu rääkima ning küsima, kuidas sellega alustada, tahavad oma beebi ka veega nii sõbraks teha.

Sõime seal liiga palju, olin koju jõudes 1,5 kilogrammi raskem kui minnes. Hommikusöögi valik oli rikkalik, mitte nii lookas kui näiteks Rakveres, aga siiski väga hea. Valikus oli näiteks kaks putru, munapuder, viinerid, peekon, võikumaterjal, keedetud munad, kartulisalat, makaronisalat, mitut sorti kala, müsli, kama, jogurt, kook, puuviljad jne. Õhtusööke sõime samuti buffeelauas, meie arvates oli valikut küll ning toidud olid maitsvad. Restoran oli läbinud uuenduskuuri, mulle meeldisid palkseinad ja rahvusliku elemendiga sisustus. Restorani toite me sellel korral ei maitsenud, kuna paketis ettenähtud toidust oli kõht lihtsalt nii täis, et rohkem midagi süüa poleks jaksanud.

kubija restoran

Hommikusööki serveeriti kell 08.00 – 10.00 ning õhtusööki 17.30 – 19.30. Pisike printsess sõi söögitoolis, neid oli seal vist 3 või 4, seega jätkus alati. Ta sõi päris viisakalt ning lödistas vähe, eriti maitses talle aurutatud lillkapsas. Kahjuks küll mida söögikord edasi, seda põnevam tundus talle kogu ümbrus ja inimesed ning pidime tuppa jõudes teda uuesti söötma, et ta kõhu täis saaks, aga eks ka arusaadav, oli palju inimesi, keda vaadata.
Hoolitsustest saime mehega mõlemad seljamassaaži ürdiõliga 40 minutit ning jalgade hoolitsuse – massaaži meresoola ning piparmündiga 25 minutit.Seljamassaaži tegid meile erinevad inimesed, mina jäin väga rahule, mees mitte nii väga, ütles, et see oli pigem seljasilitamine, tema ootas tugevamat massaaži. Jalgadehoolitsus oli aga super mõnus, ma tundsin ennast peale seda palju kergemana ning mees ka väga kiitis, et see oli küll mõnus protseduur, mida võiks teinekordki korrata. Olin massaažilaual kõhuli, massöör masseeris kõigepealt reie tagakülgi, siis lisas lisaks õlile sääremarjadele ja jalalabale meresoola ning masseeris. Kohati oli hästi natuke valus ka, aga see oli selline mõnus valu. Hoolitsuse lõpus asetas ta jalgadele kuumad rätikud ning pühkis masseerides soola maha.
Hotellis oli olemas ka lastetuba, käisime seal paaril korral pisikese printsessiga mängimas. Ei midagi uhket, aga mänguasjad, pusled ning joonistamisvahendid olid kõik olemas, tegevust peaks jätkuma. Hotelli ümbruses on kaunis loodus ning väga rahulik keskkond, printsessil oli hea vankris põõnata ning meil jalutada ning ilusat ilma nautida.
Ainuke asi, mis mulle ei meeldinud oli see, et kui ma istusin hommikumantlis ja ootasin, et mind hoolitsusele kutsutakse, siis seal samas kõrval on seminariruum ning nende kohvipaus toimus seal samas, kus mina pidin hoolitsust ootama. Veidi koomiline oli istuda seal hommikumantlis ümbritsetuna väga viisakalt riides inimestes, kes kohvi jõid. Aga muidu super puhkus. Soovitan kindlasti, seal on beebiga väga mõnus. Sõbralik teenindus, kaunis loodus, lõõgastavad mullivannid ning tasemel hoolitsused.
Hotelliveebis pakutavate Kubija hotell-loodusspaa pakettidega saate tutvuda SIIN!

1 comment

1. Noh muidu tore koht. Aga kas nad seal oma laguneva minigolfiraja on korda teinud?