Perepuhkus Tallinna Viimsi SPA-s

Viimsi spaa
Tallinn Viimsi SPA

Seekordne perepuhkus viis meid Tallinn Viimsi SPA-sse. Hotelliveebist leiad selle paketi „Spaapuhkus Tallinn Viimsi SPA-s (laps tasuta kaasa)“ nime alt. Pakett sisaldab majutust, hommikusööki, sportimisvõimalusi ja spaakülastust. Kuna meil on pere suurem – 3 last – võtsime ka suurema toa. Lausa sviidi koos saunaga, siis mõnus peale laste magama minekut ise sauna ka nautida. Nendega koos spaa saunas käimine pole ikka see. Lisaks suuremale toale võtsime paketti veel infrapunasauna külastuse ning õhtusöögi buffet lauas.
Aga alustame siis otsast peale.

Viimsi Spa sviit saunaga
Tallinn Viimsi SPA sviit saunaga

Tegemist on kahest toast koosneva sviidiga, mis on omavahel eraldatud lükanduksega. Magamistoast avanes hunnitu vaade merele. Mõlemas toast sai seda vaadet nautida ka ruumikal möbleeritud rõdul. Elutoas oli lahtikäiv diivan, kuhu sai oma öise unepesa meie vanem tütar. Pere pisemad mahutasime veel võrevooditesse.
Meile väga meeldis see, et kõiki ootasid toas hommikumantlid ning sussid, isegi väikestele täiesti parajas mõõdus. Nemad tundsid selle üle veel eriti uhkust, et ka neil on päris oma sussid ja mantel.
Toas on kohvi ja tee valmistamise võimalus ja muidugi minibaar ning eelpool mainitud saun, mis mahutab hõlpsasti mitu täiskasvanut.
Kõik oli väga OK, välja arvatud asjaolu, et meie tuba oli viimasel, kaheksandal korrusel ja sellest tulenevalt oli õhtuvaikuses häirivalt kõva ventilatsiooni hääl, mis tuli vast katuselt. Muidu ei pannud tähelegi, aga magama minnes, kui kõik oli ümber ringi vait, andis see „mõnusalt“ endast märku.

Spaamõnud

Viimsi spaa
Tallinn Viimsi SPA

Pakett sisaldab lõõgastust spaamaailmas koos saunadega. H2O veepargi kasutuse saab soovi korral juurde osta. Meie sel korral seda juurde ei võtnud. Lapsed tahtsid veel mängutuppa jõuda ja siis me ei oleks sinna enne õhtusööki jõudnud. Spaas on erineva suuruse ja soojusega veesilmad ning mullivannid. Lisaks mitmeid saunu ning nädalavahetusel saab õhtupoole ka saunarituaalidest osa võtta. Tegin seda ka mina soolasaunas. Sai kenasti sisse soolatud ja juurde kuuldud jutte, milleks see kõik kasulik on.
Võtsime mehega lisateenusena juurde infrapunasauna. Tegemist oli kaheinimese saunaga, mis on eraldatud ruumis. Selle rohkete tervistavate omaduste kohta saate lugeda siit.

Õhtubuffet

Viimsi spaa õhtubuffet
Tallinn Viimsi SPA õhtubuffet

Peale lastekeskuses trallimist, kus tegevust jätkub nii suurematele kui väiksematele lastele ja lisaks näeb ka mitmeid loomi ja linde, seadsime sammud restorani. Mis meile väga meeldis, oli see, et einestada sai kuni kella 20ni. Tavaliselt lõppeb buffet aeg juba kell 19.
Rahvast oli vähe, seega ei olnud probleeme koha leidmisega. Ka toitu oli piisavalt ja jätkus lõpuni välja. Valik oli väga viisakas – värske- ja kooresalat, lihapallid, aurutatud juurviljad, kuskuss, kartulid, seapraad ja meie pere hitt – pardikoivad ploomikastmes. Magustoiduks oli jäätist, erinevaid küpsiseid ja präänikuid, puuvilju, pannkooke, tarretist ja šokolaadivahtu ning imemaitsvat rullbiskviiti.
Seega tühja kõhuga ei saa küll sealt keegi lahkuda.

Viimsi spaa hommikune rootsi laud
Tallinn Viimsi SPA hommikune rootsi laud

Hommikusöök rootsi lauas

Peale virgutavat jõusaalis käimist (spordikeskus on seal väga tasemel, rohkelt tegevust nii kardioalal kui jõusaali poolel) leidsime end taas restoranist. Esialgu siis selle eest, sest rahvast oli nii palju, et tuli lausa järjekorras omale lauda oodata.
Kui kohad saadud, asusime valikuga tutvust tegema. Klassikalised viinerid, lihapallid, munapuder (mis küll õigepea otsa sai), soojad juurviljad, värsked köögiviljad, šampinjonid, singid-vorstid, marineeritud kalad, pannkoogid ja sõrnikud, jäätis ning hommikuhelbed. Taaskord tühja kõhtu keegi sealt tulles ei kurtnud, pigem just vastupidi.

Kokkuvõtteks võib öelda, et tegemist oli taaskord ühe vahva perepuhkusega, mida võiks julgelt soovitada ka teistele. Kindlasti soovitame juurde võtta einestamiseks õhtubuffet ja suuremate lastega minnes soovitaks külastada ka H2O veeparki.
Hotelliveebis pakutavate Tallinn Viimsi SPA pakettidega saate tutvuda SIIN!