Puhkus perega Tervis ravispaahotellis koos veekeskuse külastusega

Tervis ravispaahotelli külastus

Möödunud korral kirjutasin puhkusest Pärnu Tervise Paradiis spaa-hotell & veekeskuses. Sellega aga meie seiklused Pärnus ei lõppenud, vaid otsustasime suvepealinnas puhata veel ühe öö. Mõtlesime aga, et teise öö võiks veeta mõnes teises spaahotellis. Mõeldud-tehtud. Meie järgmine ööbimiskoht oli samasse hotelliketti kuuluv Tervis ravispaahotell ja paketiks „Majutuspakett perele koos Tervise Paradiisi veekeskuse külastusega“.

Tervis ravispaa tuba koos saunaga
Tervis ravispaahotelli tuba koos saunaga

Saunaga tuba

Esmalt tuleb tänada vastutulelikku hotellipersonali. Kuna meie pere pisemad magavad veel lõunaund, siis palusime, et kas tuleks kõne alla varasem check-in, et saaksime nad 13-14 vahel lõunaunne panna. Meie palvele tuldi vastu ja nii saimegi juba 13st endale hotellitoa.
Tuba ise oli väga vinge. See koosnes kahest toas – üks väga ruumikas lahtikäiva diivaniga elutuba ja teine suure voodiga magamistuba. Aknalt ja rõdult avanes meile imekaunis vaade merele. Toa krooniks oli aga saun, mida me ei osanud isegi oodata. Kui võib tunduda, et mis kasu sellest ikka on, kui spaas on niikuinii saunad, siis lastega spaatades on saun toas igati asjakohane. Lapsed ju ei lase ülemäära kaua spaakeskuses saunades viibida, seega saime õhtul veel mõnusa leili otse oma toas võtta.

Spaa

Tervis ravispaa

Tervis ravispaa on keskendunud saunadele. Laste jaoks oli omaette soe veesilm. Suurematele oli aga suur ujumisbassein, mitmed mullivannid ja saunad. Eriti meeldis mulle see, et neil oli ka ruumikas infrapunasaun. Kui see üldse saunakeskustes olemas on, siis tavaliselt väike kaheinimese oma. Tervis ravispaa oma mahutas aga julgelt 8-10 inimest.

Õhtusöök

Võtsime paketile juurde õhtusöögi buffet lauas. Valik ei olnud ülemäära lai, kuid endale meelepärast võis leida siiski igaüks. Valikus oli soojad juurviljad, mereandidega pajaroog, makaroniroog, kartulipüree jne. Muuhulgas oli nende menüüs ka pitsa, mida ma varasemalt ei ole menüüdes näinud. Ka magustoiduks tarretis vahukoorega ei ole just väga levinud. Lastele meeldis see aga väga.
Spaahotelli populaarsusest saime aimu seeläbi, et enamus lauad olid pidevalt hõivatud. Rahvast oli tõesti palju. See aga ei tähendanud, et toitu ei oleks jätkunud. Vaid tarretis ja kartulipüree said lõpu poole otsa, ülejäänut jätkus aga lõpuni.

Tervis ravispaa buffet laud
Tervis ravispaahotelli buffet laud

Hommikueine

Peale kosutavat ööund (ainus, mille kallal võiks norida, on seinade läbikostvus) oli aeg sammud seada hommikusöögilauda. Leidsime sealt eest tuttavad klassikud viinerite, omleti, rohkete salatite ja korraliku saiakeste valiku näol. Lisaks puuviljad, võileivakraam, müslid ja jogurtid ning palju-palju muud. Muuhulgas said ka siin kraadiga joogi armastajad keele märjaks vahuveiniga. Seega puudust ei tohiks tunda küll keegi.
Kokkuvõttena võiks öelda, et tegemist on igati tubli spaahotelliga, kus veerõõme saavad nautida nii väikesed kui suured.
Hotelliveebis pakutavate Tervis ravispaa pakettidega saate tutvuda SIIN!